Thursday, October 20, 2016

'N Trading Quiz Op Prys Aksie Trading Deel 2

'N Trading Quiz op prys Aksie Trading Deel 2 Verlede week gepos ons 'n handel quiz op prys aksie handel wat oor 3 kaarte het 3 aparte instrumente. Ek het nie die pryse nie, en die tyd rame van die kaarte wys, sodat jy het om te vertrou op jou suiwer prys aksie handel vaardighede om die kaarte te lees. Die taak was om elke grafiek te ontleed en te bepaal of jy óf a) handel met tendens, b) handel teen-tendens, of c) geen handel glad sou. Jy is ook gevra waarom youd handel elke kaart die manier waarop jy gedoen het, op watter vlakke, en wat jy sien in die kaarte van 'n prys aksie perspektief. Ons het 'n baie baie goeie antwoorde, en ek aangebied om 'n $ 50 afslag op die kurusse waarvoor die wenner (dit wil sê die persoon het ek gedink het die beste algehele antwoord naaste aan my). Voordat ek in die wenner, Im gaan met julle deel hoe ek verhandel elke grafiek (of didnt), wat ek kon lees in die prys aksie. en die rede waarom ek die pad verhandel het ek. Kom ons spring in die kaarte. Eerste Siek post onder die kaarte wat ek gedeel het verlede week. Dan Siek wys jou die werklike instrument, tyd, saam met hoe ek verhandel elke grafiek. Prys Aksie Chart # 1 Prys Aksie Chart # 2 Prys Aksie Chart # 3 Besonderhede rondom elke Chart Al die kaarte wat jy hierbo gesien het, was die 1 uur kaarte. Ten einde, was hulle die: 1) Duitse Dax 30 2) Franse CAC 40 3) Japannese Nikkei 225 Die blou lyn was my tipiese 20 EMO wat ek dikwels gebruik as dinamiese ondersteuning en weerstand. Kom ons wys elke grafiek individueel oor hoe ek verhandel het en wat ek gelees het in die prys aksie. Grafiek # 1: Duitse Dax 30 (Geen Handel) In die grafiek hierbo, het ons die groot deurbraak kers en 'n lang onderstebo lont by die eerste blou pyl in die boonste regterkant van die grafiek. Ek was op soek na 'n toonbank-tendens nadeel. maar wou die prys aksie te dryf korrektief op na die pit hoogtepunte. Maar dit het nooit gebeur nie, aangesien dit net gebly binnekant in die middel van die kers en onderste rand van die pit (vandaar in die middel van 'n reeks). Verkoop naby 9650 was 'n potensiële opsie, veral met 3 Wicks naby daar voor die verkoop-off, maar indien die swaarste verkopers was tot aan die bokant van die pit, ID moet my stop te sit bo is daar, en dus sal 'n gehad het swak gevaar: beloning verhouding sedert die natuurlike nadeel teiken sou gewees het 9578. Insluitend die verspreiding, die mees R Ek kon gekry het uit die handel (indien 9578 gaan hou) sou gewees het 1.4R, wat nie wat ek is soos om te sien wanneer die handel teen-tendens. Die ideaal kan ek 3-4 + R per toonbank-tendens handel te kry. anders sy nie die moeite werd as gevolg van die laer waarskynlikheid aard van CT ambagte. Dus, ek laat die toonbank-tendens kort gaan. Met betrekking tot die met tendens handel opsie. die beste handel idee sou gewees het om te koop teen 9578 die veronderstelling dat dit sal hou. Ek het eintlik nie hierdie koop, meestal omdat ek reeds in ambagte op die ander twee kaarte en hierdie een lyk die minste wat gunstig is vir my. Om eerlik te wees, ek waarskynlik sou gekry het gestop uit as wat ek gedoen het. Hoekom? Omdat ek my inskrywing naby die vlak 9578 sou geplaas met nie meer as 'n 20 punt stop. Die rede vir my stop plasing in 'n rol ommekeer setups af 'n vlak. is as die vlak werklik gaan hou, dan moet jy nie 'n groot stop bo / onder dit nodig het. Afhangende van die wisselvalligheid en prys aksie rondom die vlak sal bepaal hoe groot my stop is. 20 punte moet meer as genoeg gewees het. Ongeag, ek het hierdie verhandel, ek sou gewees het maklik gestop word. Soos jy kan sien, is die nadeel heel impulsief op pad na die vlak, en het 1 volle beer bar verlede, sub 9550. As ek hierdie verhandel, ek sou 1R verloor. Jy sal 'n rooi lyn aan die bokant linkerkant van die grafiek sien. Dit was 'n 2de inskrywing opsie om handel te dryf met die tendens. maar ek gemis dat 'n mens so goed. Ek hou daarvan om sekere plekke te merk op 'n grafiek waar ek 'n posisie kon bygevoeg, of geneem 'n handel. Die rede hiervoor is, wanneer jy maak seker jou ambagte aan die einde van die week. kyk na hierdie patrone sal uiteindelik gaan in jou handel databasis in jou brein. Deur sien hierdie kaarte met potensiële handel idees, die volgende keer 'n soortgelyke opset kom, die kans sal jy 'n verhoog jy) die handel geleentheid erken, en b) die sneller trek. Grafiek # 2: CAC 40 (Koop af Support op Korrektiewe nadeel) In hierdie grafiek hierbo, sal jy sien by punte 1 en 2 die prys aksie gereageer regtig skoon uit die ronde nommer en 4400 vlak. Kennis oor die nadeel na punt 2, sien ons 'n sterk koop belang na vore van die onderkant van die konsolidasie net onder 4400. Dit lei tot 'n sterk tempo tot A, en dan 'n baie korrektiewe nadeel. As jy hierdie teenstelling met die Dax grafiek hierbo, minus die 1 groot bar bar in die korrektiewe nadeel van A na B, is die tralies op pad na die vlak 4400 kry nie groter, maar kleiner. Dit beteken gewoonlik die verkoop druk word geabsorbeer deur die kopers. As die verkopers is aan die toeneem in krag, moet die kerse dieselfde grootte wees, of om groter. Maar in plaas daarvan werent hulle, 'n teken van die einde vloei was nog met die bul kant as hulle geneig is koop 'n paar punte bo die vlak. Toe ek sien korrektiewe terugsakkings soos hierdie opskrif in 'n belangrike vlak. Im gaan koop wat ten gunste van die tendens met 'n stop onder die sleutel vlak. Insluitend die verspreiding, my inskrywing was 4405 en fokus 4495. wat ek in vorige kommentaar het genoem. Ek verkies 4495 as ek wou 'n paar punte laer as die groot figuur in 4500 vir 'Met 'n 15 punt stop en 80 punt teiken. totale wins was + 5.3R in 5u. Grafiek # 3: Nikkei 225 (Counter-Trend verkoop) In hierdie grafiek hierbo, ek voel dit was die mees prima vir 'n goeie toonbank tendens handel. Hoekom? As ons kyk na die grafiek hierbo, sien die driedubbele verwerping af 15.804 met die blou pyle A-C. Wat belangstel my in die handel hierdie een teen-tendens, was twee belangrike punte; 1) Die impulsiewe verkoop ná die verwerping by 15.804 by B, en Om eerlik te wees, die beste opstel was by c, plaas 'n inskrywing te verkoop op hierdie vlak. Dit bied die hoër risiko vir die opstel beloon, veral as die impulsiewe verkoop van B is verkopers werklik neem beheer. Ek mis hierdie handel, en voel soos ek dit behoort te gekry het, maar ek didnt. Maar dan moet die nadeel na die lang stert pen bar van C was ongelooflik korrektiewe. Dit pas die impulsiewe verkoop teen B teorie die bere is die oorname van beheer kort termyn. Die swak korrektiewe nadeel ná c het ook voorgestel die Bulls was dit onwaarskynlik om weer te val 15804 nadat hy 3x. As daar iets is, theyd wag vir 'n dieper nadeel vlak. wat vir my was 15.645. As ek kyk na hierdie korrektiewe nadeel net voor my inskrywing, is my ingewande vertel my dit gaan om te verkoop teen 15645. Die sleutel is nou waar sou ek my stop te plaas. Die enigste manier om dit sal uit gewerk met 'n gesonde R: R verhouding, sou gewees het met 'n stywe stop. En daardie opsie eintlik net bestaan ​​as ek my stop kon plaas bo die bul kers voor my inskrywing. Eintlik is ek sensing die korrektiewe nadeel was op die punt om te beëindig, en as my tydsberekening reg is, kan ek 'n stywe stop en soliede R wins het. Ek het my inskrywing op 15.755. met my stop 20 punte bo, en 'n 100 punt teiken. Turns out my tydsberekening was reg, as die indeks verkoop, en nooit bo die 20 EMO verhaal. 15 uur later, toe slaan ek my teiken van 15.655 (net 'n paar punte bo die geprojekteerde ondersteuning vir 100 punte en + 5R wins. Jy sal sien die terugsakking na die vlak was 'n bietjie stadig, wat beteken dat daar 'n mengsel van beer en Bull kerse. Dit is algemeen in teen-tendens ambagte, omdat jy die stryd teen die natuurlike orde vloei in die mark (in hierdie geval bullish). Vergelyk dit met die met tendens handel oor die CAC 40 wat al bul kerse was, dus feitlik geen verkope bestellings teenwoordig is in die mark op pad boontoe. Nou kan ek gekoop het uit die 15645 sleutel ondersteuning vlak vir die Nikkei 225 grafiek? Waarskynlik, en wat sou nogal verstandig van my, veral as ek die aanvaarding van die uptrend nog bevoordeel. Of ek sou verloor of gewen wat koop is irrelevant. Een handel op sigself is irrelevant. Die vraag is sal daardie bedryf wins meer as 100 of 1000x, en my lees is ja. Dit is die rede waarom jy moet handel en dink in waarskynlikhede. Jy sal sien baie van hierdie kaarte is almal vertoon soortgelyke gedrag. Wanneer dit met 'n paar kaarte vertoon ooreenstemmende prys aksie konteks en geleenthede, het ek altyd verkies om die mense te handel met die mees duidelike setups, en die grootste krag ten gunste van my handel. Die sterkste teen-tendens handel vir my was die Nikkei 225. Die sterkste met tendens handel was die CAC 40 handel, vandaar die rede waarom ek dit verhandel. Ter afsluiting Ons kan nie bang wees om teen-tendens handel. Daar is tye wanneer die handel teen-tendens bied 'n paar baie goeie geleenthede, en ons het om die ambagte te neem. As 'n geheel, teen-tendens setups is 'n laer waarskynlikheid opstel in teenstelling met die handel met die tendens. As gevolg van hierdie feit, verkies ek op soek na 'n groter R ambagte omdat die laer akkuraatheid sal geneutraliseer word deur die hoër wins langtermyn. Ons wil ook om seker te maak daar is 'n samevloeiing van die prys aksie elemente in ons guns wanneer die handel teen-tendens. As jy net 'n tipiese pen bar verswelg bar. of binne bar handelaar, jy sou al hierdie setups gemis. Dit is die mees belaglike idee om my (en ander professionele handelaars) dat jy net ambagte te neem wanneer 3 eenvoudige patrone na vore. Dit foutiewe aanname is dat daar slegs 3 goeie handel Opstellings in hierdie reuse mark, met al die verskillende inkarnasies in die prys aksie. Ek is nie seker oor jou nie, maar dit klink soos 'n belaglike idee om my. (NOTA: Vir 'n paar groot boek wat die idee annihilates is daar net 3 prys aksie patrone om handel te dryf, lees Mike Bellafiores boek Die wedstrydboek) Jy sal ook agterkom ek kon die handel suiwer ondersteuning en weerstand vlakke. geen spesifieke prys aksie 1-2 bar patroon. Ek was die lees van die prys aksie konteks in real-time, nie ledig wag sit vir 'n paar eenvoudige patrone voor id betrek die mark. Deur wag vir 'n paar magic 1-2 bar patrone te voorskyn kom, jy isoleer jouself uit regtig 'n goeie handel geleenthede wat die hele tyd voorkom. In baie gevalle is hierdie ander prys aksie setups Ek praat van aanbod hoër risiko: beloning setups as die patrone self. Ook, sal jy agterkom hoe skoon die prys aksie was in baie van hierdie kaarte. Hulle was almal op die 1 uur grafiek, maar jy sal hierdie tipe setups sien op enige tyd raam van die weeklikse af na die 5 minute (of 1 minuut grafiek). Die vaardigheid van leer om te lees en handel prys aksie in reële tyd aangewend kan word om enige tyd raam. Maar as jy jou tyd spandeer net handel 1-2 bar prys aksie patrone, sal jy nooit hierdie vaardigheid stel te bou. Laastens, het jy nie hoef te wag om vir dae om 'n 2 of 3 R handel in te samel. Wag vir weke of amper 'n maand om te kry 'n eenvoudige + 2R is 'n mors van tyd en jou kapitaal. Die terugvoer lus voor om uit te vind of jou handel korrek was of nie ernstig vertraag jou leerproses. Stel jou voor 'n sokker speler, gholfspeler, of klavier speler wag vir weke of maande net om uit te vind as 'n mens speel, gholf-beroerte of loop van die sleutels korrek was (of nie). Dit behoort te wys hoe skadelik dit is vir jou leerproses. Stof tot nadenke. Die aankondiging van die wenner: Daar was 'n paar baie goeie antwoorde hier met baie van julle wat regtig 'n goeie prys aksie vaardighede. As gevolg hiervan, Im gee 'n $ 50 afslag op die wenner (af kurusse), 'n $ 40 afslag op 2de plek. en $ 30 af vir almal wat deelgeneem het. Vir diegene wat dit wel, maak seker om my te e-pos vir jou afslag via die Kontak bladsy en hoe om voordeel te trek uit dit. Op grond van al die antwoorde, id gee die deurslag te Falco vir die beste antwoord (mees volledige en die naaste aan my). Vandaar Falco kan 'n $ 50 afslag op die kurusse waarvoor kry. ID gee 2de plek om Larry. so die hel kry 'n $ 40 afslag op enige kursus. Geluk aan albei van julle! ID graag julle almal bedank vir hul deelname, neem tyd om regtig te dink oor hierdie, en grawe in jou prys aksie vaardighede. Beurs in nawete is altyd maklik nie, maar ons het om besluite te neem wanneer die kaarte hoef te kyk volmaak of vorm die ideale setups is waar jy werklik uitgedaag. Ironies genoeg, dit is hoe die prys aksie lyk die meeste van die tyd op jou kaarte. Dit is waarom dit is nuttig om betrokke te raak in baie leergeleenthede, buiten kyk video's, lees lesse, en dan maak ambagte. Jou leer en opleiding het 'n multi-fasette, insluitend live vorentoe simulasie handel, tyd om jou ambagte te hersien, saam met die bou van jou patroonherkenning vaardighede te wees. Soos handelaars, moet ons altyd ons vaardighede te toets. nie anders as 'n professionele atleet voortdurend toets aan hulle behoort. Hierdie konstante opleiding en toetsing (wat nooit tot stilstand kom) is wat verhef ons vermoëns om voordeel te trek in hierdie mark. en voortdurend vind 'n groter voorsprong. Dit is wat nodig is vir diegene wat wil om suksesvol te handel.


No comments:

Post a Comment